هفت سال و ۱۱ ماه: وقت خرید موبایل است؟

کودک شما حالا هفت سال و ۱۱ ماه دارد. در این مطلب با برخی از نکات زندگی یک کودک هفت سال و ۱۱ ماهه آشنا خواهید شد.

خرید موبایل

آیا دانش‌آموز کلاس دوم شما برای داشتن موبایل به اندازه‌ٔ کافی بزرگ شده است؟ این سؤالی بود که تا همین پنج سال پیش اصلاً مطرح نمی‌شد اما این وسایل روز به روز، حتی در مدارس ابتدایی هم مرسوم‌تر می‌شوند.

به‌طورکلی، تلفن همراه کاربرد کمی برای بچه‌ای در این سن دارد. آنها بیشتر به گیم‌های نصب‌شده روی آن علاقه‌مند هستند تا پیام دادن به دوستانشان. حالت ایده‌آل این است که تلفن همراه فقط برای بچه‌های کوچکی استفاده شود که به تماس با والدین خود نیاز دارند و به‌هیچ‌وجه دیگری نمی‌توانند این کار را بکنند. غیر از این مورد، بچه‌های این سن تقریباً همیشه تحت نظارت بزرگسالان هستند و به تلفن شخصی نیازی ندارند.

هر بچه‌ای که تلفن همراه دارد باید آن‌قدر بالغ باشد که آن را جا نگذارد و گم نکند. همچنین شما باید بتوانید هزینه‌ٔ تماس‌ها و اینترنت را کنترل کنید.

نکتهٔ والدین: میان‌وعدهٔ مدرسه

دیگر هیچ انتخاب تازه‌ای برای ظرف غذا یا تغذیهٔ مدرسهٔ فرزندتان ندارید؟ بهتر است از فرزندتان در تهیه‌ٔ غذایش کمک بگیرید. به او بگویید یک غذای اصلی یا ساندویچ، یک نوع میوه یا سبزی و یک چیز ترد یا شیرین مانند کلوچه را پیشنهاد کند.

همچنین ببینید تصور او از یک میان‌وعدهٔ خیلی خوشمزه و عالی چیست؟ حتی ممکن است بتوانید کاری کنید که بیشتر آماده‌سازی غذا را خودش انجام دهد.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

مقاله مرتبط